Zasady wynajmu mieszkań:

1. Wynajęcia mieszkania może dokonać tylko osoba pełnoletnia, okazując przy odbiorze kluczy dowód osobisty lub paszport (w przypadku obywateli innych krajów).

2. Standardowo doba trwa od godziny 15.00, zaś kończy się ok. 12.00 dnia następnego. Dla Państwa wygody często umożliwiamy wcześniejsze odebranie kluczy bądź przyjazd, jednak zależy to od dostępności obiektu. Proszę wcześniej o informację jeśli jest taka potrzeba. W przypadku przyjazdu lub wyjazdu w godzinach nocnych (po północy) proszę się liczyć z dodatkową opłatą.

3. Każdy apartament posiada balkon i byłoby nam miło jakby Państwo unikali palenia papierosów w pokojach ze względu na innych Gości którzy mogą przyjechać po Państwie.

4. Do Naszych mieszkań można przyjechać z małym pieskiem lub kotkiem (do 5 kg). Jednak w tym wypadku prawdopodobnie poprosimy Państwa o pozostawienie kaucji na zabezpieczenie ewentualnych zniszczeń.

5. Płatności za cały wynajem dokonuje się w dniu przyjazdu w momencie odbioru kluczy. Możliwa jest płatność tylko gotówką lub wcześniej przelewem po wystawieniu faktury - proforma. Przy rezerwacji wynajmu dokonywanej powyżej miesiąca przed przyjazdem - prosimy o wpłacenie zaliczki w wysokości 30 % ustalonej kwoty.

6. W cenę wynajmu wliczone są już opłaty za media (prąd, woda) oraz sprzątanie końcowe. Nie sprzątamy mieszkań w trakcie Państwa pobytu. Jednak jeśli zostaną Państwo na dłużej - naszykujemy dodatkową pościel, ręczniki, środki czystości i będziemy w stałym kontakcie z Państwem w razie potrzeby.

7. Podczas pobytu w naszych mieszkaniach szczególnie prosimy Państwa o przestrzeganie zasad ogólno-sąsiedzkiego współżycia - w tym o przestrzeganie ciszy nocnej.

8. Nasi Goście zobowiązani są do zgłoszenia szkód wyrządzonych przez siebie podczas pobytu oraz pokrycia równowartości kosztów zniszczeń. W przypadku zagubienia bądź utraty kluczy do mieszkania, Gość który wynajmuje od nas mieszkanie, pokrywa koszty nowego kompletu i wymiany zamka (450 zł w przypadku zestawu z pilotem garażowym, 300 zł dla kluczy bez dostępu garażu)

9. Nie odpowiadamy za rzeczy i przedmioty wartościowe pozostawione przez Państwa w trakcie pobytu w mieszkaniach.

10. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.